it's so over

Är hemma nu som jag inte varit på 3 nätter. Måste duscha också, sen blire kupolen med syrrorna. Ska köpa en present åt min syrra som fyllt år. Får se vad det blir för något.
Festen i fredags var trevligt, roligt folk även om vi inte blev så många. Tack för kvällen! :) Var kalas för syrran på dagen. Det var roligt att träffa släkten och käka tårta, höhö.
Igår var jag hos David och umgicks, det var trevligt det med. Såg på tv, pratade och så. Kvart i nio imorse åkte jag hem, tror ni jag var död eller? Haha. Fick höra att Stina, min bästa vän, är hemma från Spanien också. Nu är väl hon brun som en pepparkaka, får se om vi ska ses idag. Hoppas det. Nej, nu lär jag duscha och göra mig i ordning. Vi hörs sen när jag kommer hem.

Peace

Kommentarer
nina skrev:

trallalallalaaa

2009-04-12 @ 13:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback