papperssnoken

Nu är Malin här och hon säger så sjuka saker så jag måste faktiskt skriva upp dom här.
- Idag har jag odlat räkor i Emma Ljuserängs trädgård.
- Jag har köpt en pingvindräkt till Roxannas samling.
- Jag har levt på Robinsson ön med Marlene.
- Du tror jag är projektkungen, men det är jag som är karamellkungen!

Ja, ni ser. Hon är knäpp! :D

Vi har sett lite tv och flottat litegrann bara. Jag har skrivit mer projektarbete också. Nu är jag uppe i 50 sidor. Det kommer nog bli kanske 55 om jag tänkt rätt. Shit, mycket blire, men fan det blir bra!

Nu ska jag fortsätta skriva, puss och godnatt! ♥

Kommentarer
Dragana skrev:

50 sidor. Wow! Det var mycket, vad handlar er projekt om?

2009-04-06 @ 17:28:00
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback