solen skiner!

Nu har jag kommit hem från skolan. På psykologin såg vi en film om gamlingar på ett pensionathem (heter det så?!)
Ah, iaf så var dem jättegulliga men samtidigt var dem ju ledsna eftersom döden låg dem nära. Usch hemskt och bli gammal och vara dement, vill vara ung för alltid!

Nu ska jag fortsätta på mitt projektarbete. Kim kommer ikväll också och vi ska sitta och fixa med det i några timmar. Man skriver ju loggbok samtidigt vad man har gjort, vilken dag och hur många timmar typ. Och just nu är jag uppe i 60 h. Jag vill komma upp i minst 80 timmar när projektet ska lämnas in för sista gången. Jag vet inte varför men det känns bättre, haha.

Puss på er!

Kommentarer
Tess trött tokig morsa skrev:

tack för du tagit dej tid :) de värmer så:)

haft en bra dag då??



kram

2009-04-02 @ 17:13:20
URL: http://misstessan82.blogg.se/
angelica skrev:

nejdå, jag ägde :D <3

2009-04-02 @ 19:10:00
URL: http://aangieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback