tankar och funderingar

Haha, knäckebrödsdansen var ju helt sjukt kul! Jag trodde jag skulle skämmas över att vara från Dalarna, men nej fan. Väldans underhållande, haha!
Jag har absolut ingenting att göra just nu. Borde ju egentligen sova, men jag vet att jag inte kommer kunna somna om jag inte är jättetrött, vilket jag inte riktigt är än.

Jag har funderat lite. En blogg ska ju vara till för att skriva av sig, men allt kan man ju inte skriva såklart. Det är så mycket inom mig som vill ut. Skulle jag skriva ner det här skulle det inte sluta bra med vissa personer. Och inte vågar jag ta det ansikte mot ansikte heller. Måste jag vara en sådan människa som är så konflikträdd och så rädd att något ska hända om jag öppnar käften för mycket? Det är fan jobbigt. Helst skulle jag vilja skrika ut allt jag har inom mig. Det är så mycket ilska som behöver komma ut. Jag orkar inte hålla allt inom mig mer. Samtidigt känns det som alla tycker jag är jobbig som jämt går runt och är ledsen, men jag kan inte rå för det. Jag försöker verkligen göra allt för att jag ska må bra. Men det kommer ta sin tid. Det värsta är nog att när folk frågar om jag mår bra så säger jag oftast att jag gör det. Varför?! Jag mår inte bra, JAG MÅR SKITDÅLIGT rent ut sagt. Nu har jag fått säga lite hur jag känner. Om det känns bättre eller inte vet jag inte. Det visar sig. Nu ska jag nog strax sova. Ögonen börjar bli trötta nu. Förlåt om det blev ett lite längre inlägg. Ni som orkar läsa gör det, ni andra slipper. Men om ni läst det där, så har ni ju ändå läst hela inlägget, haha. Ibland måste en naturare också få vara lite osmart.

Godnatt!

Kommentarer
Anonym skrev:

HAHAHA

2009-04-18 @ 13:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback