the sun is shining for the lonely one

Fint väder ute idag, skönt. Ska nog ta en promenad på kvällen. Lollo, vill du gå med mig? :D
Idag har jag varit med Kristoffer. Vi har pratat, käkat glass på centrumgrillen ute i det fina vädret och sen åkte jag hem. Skönt att vi kan prata iaf. Jag hoppas det löser sig mellan oss, vill inget hellre.

Nu ska jag sätta igång med PA och göra klart skiten. Men jag vill inte skicka in det utan jag vill skriva ut det och lämna i skolan istället imon. Har mailat min handledare och frågat om det går bra, så vi får se.

Vi hörs senare // Roxanna

Kommentarer
Dragana skrev:

Det är alltid lika härligt med promenad, men bäst är det om man tar den med en kompis. =)) Heheh.

2009-04-06 @ 23:20:02
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback