till dig

Sitter här i sängen och tänker på mycket. Vet att han är nära mig nu, men egentligen alldeles för långt bort. Ibland ler jag och är glad, ibland gråter jag och det känns som hela världen har rasat samman. Den sistnämnda stämmer bäst in nu. Jag är helt ensam i min stora säng. Bredvid mig brukar du alltid ligga, du brukar vara den som håller om mig och säger godnatt och ger mig en puss. Jag saknar det, helt sjukt mycket. Jag vet att det kommer ta en lång tid för oss. Men jag kommer att vänta, jag tänker inte ge upp för oss i första taget. Nu gråter jag, tårarna forsar ner för min kind.. Jag önskar allt vore som vanligt, den perfekta tiden då du och jag älskade varandra och tog hand om varandra. Jag vill att den tiden ska komma igen, jag vill att min sommar ska spenderas med dig. Jag vill vara med dig för resten av livet, älskling..
Åh, det här är så jobbigt. Att aldrig veta vad som kommer att hända. Min dröm är att du ska komma fram till mig och berätta hur mycket du tycker om mig och att du har gjort ett stort misstag som lämnade mig. Jag önskar...
Jag vill kunna pussa på dig igen, kunna krama om dig, bara vara nära dig, det som jag älskar mest.
En stor bit i mitt hjärta fattas & jag hoppas den biten kommer falla på plats inom sin tid..


/ Roxanna

Kommentarer
Marleeeeeeene skrev:

EN STOR KRAM OCH EN FET PUSS TILL DIG AXEL! <3

2009-04-09 @ 22:40:47
Jutt ! skrev:

Jag säger som marlene! :D EN STOR FET PUSS FRÅN OSS BORDE GÖRA DIG PÅ BÄTTRE HUMÖR ! :)

2009-04-10 @ 13:33:35
Roxanna skrev:

FAN VAD NI ÄR GULLIGA!! ÄLSKAR ER <33

2009-04-10 @ 14:42:23
URL: http://rrroxanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback