tröttttttt

Shirre vad trött jag är, men jag ska lyckas skriva ett blogg-inlägg iaf.
Skola idag, först så labbade vi igen på kemin. Orka, nu har jag 2 labbrapporter kvar att skriva. Fast det går fort, så det gör jag snabbt imon. Sen hade vi engelska. Vi diskuterade om allt möjligt kändes det som. Det var meningen att vi skulle prata om dödsstraff men sen kom vi in på att vara mamma-ledig? Haha, förklara för mig hur det går ihop är ni snälla. Jag hade tur iaf för läraren sa att hon trodde att jag inte skulle vara kapabel till att döda. Synd för er andra som hon trodde var det, hahaha!

Efter skolan drog jag, David och Jesper hem till Jesper. Det var väldans trevligt att umgås grabbar! Även om jag inte kunde hjälpa er med matte, höhö. (: Sen tog jag bussen hem vid halv 7. Satt mig lite vid msn, sen gick jag och Lollo ut och gick en promenad i en timme. Duktiga var vi, men nu har jag lärt mig att nästa gång ska jag ha en jacka på mig. Efter promenaden blev det lite mat till Andra Avenyn. Sen blev det prat i telefon sen, trevligt. :)

Godnatt då! På fredag blire suuuupa, det gör vi tummen upp för! (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback