ny uppdatering

Ledsen att jag inte skrivit i bloggen på typ två dagar. Men igår var jag bara hem en liten snabbis för att hämta ut mina skor från Ica Gustafs och sen packa ihop för att sedan åka till skolan. Några från klassen åkte till Willys för att köpa massa godsaker till kvällen. Det bjöds på tacos. Riktigt gott vare! Tror allt gick på ungefär 2500 spänn, shirre vad vi handlade.. Jag & Julia gjorde klart massa labbrapporter medan några andra lagade maten. Vi gjorde iaf någon nytta till skillnad från andra, höhö. Vid matbordet pratade vi mest om killar och det gillade väl inte pojkarna direkt. Haha, förståeligt faktiskt.. Sen gjorde vi lite andra roligheter, som inte ska nämnas här. Men bus vare. Somnade runt 5 halv 6 kanske och gick upp runt halv 8. Snacka om att jag var trött på skoldagen idag! Drack 8 koppar kaffe igår kväll för att orka med kvällen. Det slutade inte så bra. Svimningsattacker och helt slut i huvudet. Men det var en jätterolig kväll/natt och tack alla som var med och gjorde det skitkul!

Idag efter skolan var det bara att åka hem och packa snabbt som bara den till resan till Nyköping. Som tur var skulle Anna i min klass åka med samma tåg så jag slapp oroa mig för bytet och så hade jag någon att prata med ockå, skoj!
När jag kom till stationen stod Pontus där. Kul att äntligen träffa dig! Vi promenerade hem till Stina med en halvtaskig resväska som bara fuckade sig hela tiden, haha! Nu har jag packat upp resväskan och sitter här litegranna. Vet inte vad vi hittar på men det visar sig nog.

roxanna


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback