Lång lista

Lovar du att vara ärlig? Alltid

Du heter? Roxanna Pros

Smeknamn? Roxy för det mesta.

Låt som när du är ledsen sörjer till? Oj, det är många det.

Beroende av? Kärlek

Vad behöver du mest just nu? Säg det, motivation kanske.

Vad tror folk om dig? Tror att folk uppfattar mig som en ganska blyg men ändå en social person när dem väl lär känna mig. Folk tror säkert också att jag är lite små knäpp (roligt knäpp).

Stämmer det? Jo, det gör det nog. Men tror att de flesta är blyga när de möter nya personer. Det brukar lossna ganska snabbt ändå, och då blir jag pratglad. Det där med roligt knäpp stämmer verkligen, älskar att flamsa.

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag ser bra ut, men håller dock inte med på den punkten.

Vad säger du för att imponera på någon? Behöver inte imponera på någon, haha.

Hur imponerar man på dig? Jadu, man är sig själv bara och kör sitt race. Dock blir jag ju inte imponerad om personen beter sig som ett svin.

Brukar du skratta för dig själv? Ja, det händer väl. Kanske inte nu för tiden, men då jag var lycklig så.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Mysigt :) <3

Var bor du? I Gustafs bland trollen.

Trivs du där? Jo, det gör jag faktiskt. Men det ska bli skönt att flytta också. Dock kommer mitt riktiga hem alltid vara bäst.

Äger du några convers? Nej, men funderar på att önska mig ett par till studenten. Vita då såklart!

Sprit, cider, vin eller öl? Cider helst. Vin är nog det värsta som finns.

Vad har du för mobil? Samsung Soul (Den rosa)

Nästa mål i ditt liv? Att ta studenten och körtkort!

Hur svarar du i mobilen? "Hej, det är Roxanna".

Vem ringde du senast? Pontus

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Han var dum mot mig. :(

Antal timmar sömn inatt? 6 timmar

Sov du ensam? Ja, det gjorde jag tyvärr.

Brukar du komma i tid? Beror på vilket tillfälle det är. Är det något viktigt, så självklart. Annars bryr jag mig inte så mycket.

När mår du bra? Det var längesen jag mådde riktigt bra. Men när jag umgås med mina nära och kära.

När blev du fotad senast? Blir inte så ofta fotad, fotar mig själv istället. Haha

Hur känner du dig nu? Halvledsen och trött.

Vanligaste färg på dina kläder? Det måste nog bli svart, blå, vit.

Vad tycker du om fötter? Tycker inte alls om dem.

Vad saknar du? En speciell person.

Favorit dryck på morgonen? Vatten

När brukar du oftast gå och lägga dig? Runt 1 på natten.

Är du blyg? Ibland

Sysslar du med någon idrott? Nej, inte just nu. Men jag har sysslat med handboll, fotboll, badminton och dans.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag gjorde, nu vet jag inte längre.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Kissa stående, runka och massa mer, haha.

Är du nöjd med ditt liv? Inte som det ser ut nu, nej.

Vad är det värsta du vet? Krossade drömmar?

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Inte särskilt mycket.

Vad längtar du till? Tills jag ska må bra igen, och studenten då.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, det har jag.

Vad är det finaste du fått? Väldigt mycket från en speciell person.

Om fem månader? Kommer jag förmodligen att jobba.

Om ett år? Då borde jag ha sökt och kommit in på det program jag vill läsa. Sedan har jag hittat en lägenhet i Linköping, samt funnit lycka.

Du samlar på? Inget speciellt.

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Håller det för mig själv, tråkigt nog.

Har du strumpor på dig nu? Ja, det har jag.

Är det okej att gråta? Självklart är det de. Jag gråter ofta.

När grät du senast? Idag

Bär du glasögon eller linser? Nej

Har du piercing? Bara i öronen.

Vill du gifta dig? Ja, självklart vill jag det om jag hittar den rätta.

Vill du ha barn? Ja, två stycken.

Är du bra på att laga mat? Jo, det får jag väl säga att jag är.

Är du flygrädd? Har bara flugit en gång och då var jag lite rädd men det är ju förståeligt.

Hur vig är du? Jag är rätt så vig, woho.

Vilken är din favoritglass? Daim tror jag.

Tror du på ett liv efter döden? Jag hoppas väl.

Bor dina föräldrar tillsammans? Ja, de har varit gifta väldigt länge nu.

Vilken ögonfärg har du? Grön

Röker du? Nej, det gör jag icke.

Hur ofta tränar/motionerar du? Inte ofta som synd är. Men jag försöker ta promenader så ofta som möjligt.

Vad är det viktigaste i livet? Svår fråga. Men jag säger nog att få känna lycka.


Kommentarer
nathalié skrev:

Jag behöver hjälp! Hur ska jag färga håret? Chokladigt brunt eller eldigt rött!? Kom gärna med förslag och åsikter. Ha en bra dag

2009-04-20 @ 21:31:51
URL: http://nnelaine.blogg.se/
nathalié skrev:

haha men saken är den att jag har redan röda pigment i håret xD det är typ rödbrunt nu, så antingen kör jag på verkligen rött eller brunt :D

2009-04-20 @ 22:01:13
URL: http://nnelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback