Besök

Halv 1 vaknade jag idag, fick alltså en lång sovmorgon. Det verkar som att Gud lyssnade på mig igår när jag bad om finare väder. Det är ju blå himmel idag med lite sol dessutom! Dagen har spenderats mycket utomhus med systers två barn. Plockat smultron så det står härliga té! Vi har även fikat o så. Har målat nagellack på Elin, lila naglar blev det och hon blev så nöjd så. Småbarn blir nöjda för allt, så borde alla människor vara. Hon fick ett litet lilaglittrigt block med en fjäderpenna till också. Sötnos!

Nu ska jag chilla och sen ikväll ska vi äta god mat. Vi ska äta fläskfilé och nånting till. Men jag som är vegetarian ska äta nå vegetariskt "kött". Aldrig smakat det förut, så vi får väl se om det blir godkänt eller inte. Det återstår att se.

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback