Bloood

Det första jag gjorde när jag vaknade var att gå upp och äta frukost. Innan det snöt jag mig och gissa vad som hände då? Jo, jag blödde näsblod, tror jag iaf. Det var då blod som kom ut. Har inte blödit näsblod på typ två år ju. Snart ska jag fortsätta min städning. Måste bara chilla ett tag så det inte börjar blöda mer. Ska rensa min garderob idag. Får se hur mycket det blir jag slänger. Lär väl bli en del, eller om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte slänga så mycket för jag tänker alltid "Nej, men den här kommer jag nog använda då och då och då osv". Men i själva verket kommer jag ALDRIG använda det. Jag har svårt att kasta saker, dålig egenskap hos mig.


Skriver senare!

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback