En dag som kunde blivit roligare än vad den var?

Nu ska jag snart sova, lär kolla igenom alla bloggar jag prenumererar på bara.
Imorse åkte jag med Nina till Dahlander igen för att kolla på nollningen, men den sög ju.
Det enda roliga var när en etta ramla i sjön, resten sög. (Y)

Nu på kvällen åkte jag & Stina in till cruisingen i Borlänge & var med Nina där.
Men det var ju inte heller så roligt. Det spöregna hela tiden & det var typ tomt i stan.
Dum som jag var så glömde jag passet hemma för jag hade ju ingen aning om att vi skulle in på Skrubben, menmen.
Vi sket i cruisingen och åkte till Mc Donalds istället och käkade. Jag drack en milkshake sen var mina pengar slut, haha.
Såg ut som en blöt katt när jag gick in där, haha. Usch, vilken syn!
Runt halv 11 åkte vi hem. Jag ringde bästa Johannes & sa lycka till inför imorgon och så när han ska tävla i löpning.
Sen lade jag mig i sängen och ska nu sova för nu är håret torrt efter regnet. Somnar jag med blött hår blir mitt hår inte vackert kan jag lova er. Imorgon ska jag föresten färga utväxten, det är på tiden. Sen på kvällen blir det feeeeeest, wooohooo!

Godnatt och sov sött!

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback