!

Igår vaknade jag halv 4!!!!!
Seriöst, hur kunde jag vakna så sent.
Min mobil ringde då och därför vaknade jag, om den inte hade ringt då? Hade jag sovit till 6 då kanske? :o
Jag pluggade igår också, måste sätta fart med det. Ska fortsätta alldeles strax nu också.
Igår kväll runt halv 10 kom H hit, mys. Vi var ner till logdansen som var i Gustafs igår, haha! Bara fulla äldre människor överallt. Var lite pinsamt att se folk aspackade som man känner, aja. Vi åkte därirån ganska snabbt. Vi åkte hem och såg på Tzatsiki istället, eller jag gjorde. H somnade ju! xD
 
Idag har vi bara tagit det lugnt, badat osv. Blev en vända till Ica för att köpa frulle också. Egentligen skulle jag varit med Angelica idag, men det blev inget. Vi ska leka imon istället! :D <3

Nu ska jag läsa lite bloggar, ciao!

roxanna

Kommentarer
Anonym skrev:

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en korsett i samarbete med till henne.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-korsett.html



Vad gärna med :)

2009-08-02 @ 18:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback