Imorgon är en ny dag

Idag har varit en väldigt tråkig och det har inte hänt så mycket förutom att syster och hennes två barn var på besök. Det var roligt, att få vara ute och leka lite. Det uppstod en lite rolig konversation mellan mig och Elin (Systers barn på 4 år) idag när hon drack saft.

Jag: Drick försiktigt nu så du inte spiller på mattan, för då blir inte mormor glad vet du.
Elin: Nej, hehe.
Elin: Men Roxanna, om jag lägger dit en handduk på mattan och sen spiller jag. Då blir mormor GLAD va? :D

HAHAHAHA, hur söt får man vara? <3

Nu måste jag sova. Jag har jätteont i magen, tror det är magkatarr som spöker igen, typiskt.
Imon fyller min syster år så vi ska upp tidigt och gratta henne. <3
Sen ska jag till sommarstugan med familjen + H. Det ska bli jättemysigt, ser verkligen fram emot det. :-)
Jag kommer kanske blogga därifrån, det beror på om jag fick låna systers mobila bredband eller inte men det tror jag.
Vi hörs då!

Godnatt!

♥ roxanna

Kommentarer
Anonym skrev:

Hey!

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram

2009-08-06 @ 16:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback