Nattinlägg

Imorse vaknade jag tidigt, runt halv 9 och sen åkte jag och mamma in till arbetsförmedlingen i Borlänge. Basinformationen var väldigt tråkigt att lyssna på, mina ben kunde inte sitta stilla alls. Efter en timme och en kvart var det slut och jag & mamma kunde åka till Falun för att hämta tillbaka min mobil. Jävlar vilken dålig service de hade där. Sjukt lite personal ute och otrevliga var dem också, skärpning! Nu har jag i alla fall min mobil tillbaka och det känns underbart. Det låter som att det är min lilla unge eller något, men fan jag älskar den mobilen! Vi handlade lite mat innan vi åkte hemåt också.

När jag kom hem såg jag på sutucd och sen övningskörde jag med pappa. Det var första gången jag körde i den nya bilen, men gud så mycket lättare det gick. Super!

På kvällen kom sötaste H hit. Underbart, blev så glad. Vi har myst massor, varit ute och tokat oss, käkat glass och lite annat smått och gott. :') Nu ser jag på sutucd igen medan H ligger bredvid mig och sover. Nu kommer snarkingarna tillbaka igen, haha. Fan så söt han är! :-) Om 5 minuter ska jag också sova, underbart.

Imon är det en ny dag och jag ska försöka ta vara på den dagen så bra som möjligt.

Godnatt!

roxanna

Kommentarer
Linn skrev:

Sv; Tack !:D

2009-08-01 @ 17:41:32
URL: http://linnlowes.com
Alina skrev:

Hoppas du haft en bra helg! =)

2009-08-02 @ 17:07:47
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback