Ojoj, nytt liv kanske?!

Jag har inte haft lusten att skriva på 2 dagar nu. Har varit med Johannes bl.a.
Men nu är jag tillbaka igen. Det känns som det kommer bli en rolig höst. Det som fattas är väl jobb och körkort men det sistnämda ska jag troligen fixa inom sin tid.

Jag ska börja med lite saker nu. Bättre vanor. Ska försöka lägga mig runt 12 flera dagar i veckan. Ska börja träna, ut och springa (börjar redan ikväll). Ska plugga teori. Ska plugga Sam B (eller Fysik B), förvirrad.

Imon ska jag & Amanda åka till Dahlander och hälsa på, kommer bli skitkul! Sen ska vi nog dit på fredag också, om det är då de ska ha nollningen. Sen på fredag är det party. Antingen ska jag till Soltorgsfesten utomhus eller på födelsedagsparty. Det sista låter mest lockade faktiskt. Sanne & Emma fyller år, 19 & 18. :)

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback