Om 8 timmar ska jag upp!

Nu ska jag sova så att morgondagen kommer lite snabbare. Johannes kommer hit imon bitti, lär gå upp runt halv 11 för att göra mig i ordning. Man kan ju inte se ut som en död fisk heller, höh.

På måndag ska jag tillbaka till Dahlander också för att prata lite med en lärare där. Sen ska jag också träffa mina gamla lärare, ska bli jätteroligt faktiskt! Sen åker jag & Amanda dit på torsdag också, då har ju alla nya ettor kommit också. Angelica & Jennifer ska ju börja där, woho! :D

Nu blire sängen för mig.

roxanna

Kommentarer
Anonym skrev:

http://juliaberg.blogg.se

Hej! Du hade varit med och tävlat om en korsett som jag vann, tyvärr passade den inte mig så jag säljer den. Har lagt ut den på tradera med utgångspris 1 kr och köp nu 199 (men man kan bara köpa den för 199 om ingen lagt bud på den än). Om du vill gå in och buda på den får du gärna göra det, har andra grejer ute på tradera också om du är intresserad, mycket av det är nytt :)



http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=606540&listtype=0

2009-08-14 @ 15:05:05
angelica skrev:

ja, klart jag börjar :D <3

2009-08-15 @ 13:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback