Shopping, hårfärgning m.m.

Idag har varit en underbar dag. Jag vaknade rätt sent och Johannes kom hit på en gång. Vi drog med syrran och hennes pojkvän till kupolen. Johannes hittade iaf en scarf, t-shirt och hårfärg. Jag köpte hårfärg, ska färga utväxten imon tror jag.
Jag färgade Johannes hår idag. Det blev brunt med lite röda nyanser i. Skitsnyggt! Mycket bättre än det gula jag råkade färga igår, haha. Nu är han en riktig pudding. :-) Efter maten åkte vi till Säter för att handla chips till kvällen. Jag övningskörde hem. Vi såg precis en halv film, PS I love you blev det, ska se klart den imon tror jag. Nu ska jag läsa klart alla bloggar, sen sova med Johannes. Mys! :-)

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback