Städdag

Nu är nog Johannes långt upp i luften i ett flygplan påväg mot Rhodos. Jag är avis som fan! Menmen, jag hoppas den här veckan kommer gå fort så jag får träffa han nångång. För när han kommer hem, då ska vi ha kul har vi bestämt.

Vad har min dag bestått av då? Jo, jag har städat i princip hela dagen känns det som. Och ändå har jag inte gjort hälften. Det kan ju bero på att jag var lite seg men jag fick så jäkla ont i ryggen. Jag har iaf rensat mina lådor så nu är det snyggt och rent där i. Sen har jag slängt alla gamla skolgrejer, tadaa borta! Jag har även rensat mitt smyckeskrin, mycket skit var det där.

Nu ska jag ut en promenad igen & sen ska jag koka ägg på hårdmacka till SYTYCD. Lovely Night!

roxanna



Världens bästa!

Kommentarer
A2K skrev:

Ibland måste man dock städa... särskilt i det här vädret!



BRRRAAAAAP! Gillar du hiphop? Då är du bjuden till att följa min blogg: http://www.a2ktheproducer.se/ . EN HEMLIG INTERVJU MED ARTIST DYKER SNART UPP!

2009-08-26 @ 20:05:24
URL: http://www.a2ktheproducer.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback