Städtant

Jag känner mig som världens städtant. Hela dagen i princip har gått åt att fortsätta städa mitt rum. Ändå har jag skrivbordet kvar (dock inge mycket), samt torka golv & tak. Resten är gjort. Jag vet inte hur många sopsäckar som blev fyllda, men många var det. Gud vad skönt det känns att ha rent och rensat i rummet. Det borde man göra lite oftare, så slipper det ta sån tid när man väl gör det. Jag fick pengar till mobilen idag också. Så nu har jag 300 spänn, gratis sms osv. Det bästa är att jag smsar Johannes som är i utlandet GRATIS! Samt ringer bara för 99 öre, ingen minutavgift. Helt sjukt hur det kan vara så. Dock lär han betala så det spelade ju inte så stor roll tyvärr. Fick iaf prata en stund med han idag!
Nu sitter jag här nyduschad och ska bara chilla som fan! Funderar på att gå ner och ta mig något att äta också. Det tar på krafterna att vara städtant. :-)

Så här känner jag mig just nu..



roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback