Vi har kul vi

Bloggen kommer inte i första hand just nu. Jag har bättre saker för mig faktiskt. Igår var jag till dammsjön med Johannes, den s.k. H och jag doppade mig. Det var jättemörkt ute och vi skrämde upp varandra, haha. Sen åkte vi moppe hem.

Idag har det hänt väldigt knäppa, tråkiga och roliga saker. Jag fick måla Johannes naglar rosa & lila (väldigt manligt), jag färgade hans hår blondt vilket han inte alls blev nöjd med så imon ska vi färga det guldbrunt istället, han tog hål i örat på sig själv med en vanlig nål!!!!. Fyfan vad ont, men snyggt som fan blev det!

Imon ska vi till kupolen jag & han en sväng. Hoppas på en väldigt rolig dag imon, vilket jag vet att det blir då jag alltid har kul med Johannes. :-)

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback