Back again!

En del av er har säkert undrat varför jag inte bloggat på 1, 2, 3....14 dagar!
Största skälet är att jag inte har haft någon lust av olika anledningar, mer tänker jag inte berätta. Det håller jag för mig själv. Men nu är jag lite utvilad och ska försöka blogga mera. Har haft mycket att göra. Är äntligen klar med Samhäll B, så nu väntar jag bara på betyget som mailas på fredag, nervööööst!
Jag har även kört mycket bil på körskolan så det börjar ta sig. Hoppas det kommer gå bra att köra i snö bara, lite läskigt. ^^

Har varit mycket med min älskling och det gillar vi, både helgerna och vardagarna ibland! Vad vi mer gillar är att vi spenderar våra dagar oftast på kupolen. (a) Har varit där 6 gånger på 14 dagar och jag bor ju inte i Borlänge, haha.
Jag har iaf köpt klart alla julklappar, så det känns toppen. Sen har jag köpt massor med underkläder, alltid skoj! Sen har jag köpt en liten gullig tablettask till älskling där det stod typ Du + Jag = Sant, skitgulligt. :)
Min babe har köpt saker till mig med, massa gott, trosor och ett par hörlurar. Blev lite chockad när han hade köpt hörlurar för jag hade ingen aning. Han råkade ha sönder mina (vet inte om de går att laga), så han var så söt och köpte nya. Han är lite oförutsägbar. Han köpte min favoritfestis också för någon vecka sedan. Jag trodde inte han visste om att det är min favorit, men tydligen. ♥ Men jag kan vara gullig jag med. Förra veckan myste jag till det med tända ljus och lite gott när han kom. Så han blev lite överraskad. Sen överraskade jag han med pengar till mobilen med. Så jag ligger inte så långt efter, bara liite. :D
På lucia såg vi lucia i Säters kyrka. Det var det sämsta jag varit med om nästan. Förstår inte hur vissa kan ställa upp att sjunga solo när de sjunger falskt rakt igenom.. Kan ingen säga det till dem? :S Men det var mys att sitta breve älskling i kyrkan iaf. :)

I måndags tog jag vaccinationssprutan, fick bara lite ont i armen, lite värre första natten men nu känns det bara lite om jag känner på armen. Så jag hade tur som inte fick feber. :)

I lördags var jag ensam hemma med älskling på kvällen en stund, så vi beställde hem pizza och hade det kul. Vi dansade massor, hahahaha!
Igår var jag på möte med Five, ett projekt där jag ska ut på praktik så småningom. Ska dit imon igen, men först ams. Sen åkte jag till älskling, råkade missa bussen hem så sov kvar där. Fick lov att gå upp halv 7 för att ta bussen hem då jag klippte mig idag. Det blev bra, tog bort det slitna så det blv fräschare. Frisören sa att jag borde använda inpackning och värmeskydd, så mamma var snäll & köpte det åt mig. Fan va dyrt, en flaska värmeskydd för 290 eller nått. :S Helt sjukt. Sen har jag bara fixat julklapp åt älskling & slagit in resten av julklapparna. Nu väntar jag på Johannes. Vet inte vad vi hittar på, det visar sig. Kanske går ut en vända. Är ju så fint ute nu med massa snö! ÄLSKAR DET :)

Nu blev det ett långt och tråkigt inlägg men ville bara skriva av mig vad jag har gjort.

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback