Hos älskling

Vaknade för ett tag sen. Är fortfarande hos älsklingen. Han är på jobbet just nu men kommer hem runt halv 4. Undra vad jag ska hitta på tills dess? Funderar faktiskt på att ta mig en liten promenad. Hoppas viljan håller i sig också! 

Igår hade jag & älsklingen massa mys. Vi tog oss en varm dusch och tänkte basta efteråt men vi fattade inte hur man fick igång bastun så vi skippa det. Sen började vi att laga mat. Vi gjorde en matpaj. Ena halvan var tonfiskpaj (älsklings) och andra halvan var fetaostpaj (min). Det blev riktigt gott faktiskt, vi kan om vi vill. Sen tog vi på lite lugn mys musik och åt tillsammans i mörkret med ljus tända. Efter det åt vi en kladdkaka vi gjorde. Mums! Gick ut och skottade infarten gjorde vi också. Har bilder på det. Inte så roligt kanske tänker ni men kläderna Johannes hade på sig var ju inte direkt passande för snöskottning om jag säger så.. ;]

Just nu sitter jag och chattar med Nina som är i Thailand just nu. Är väääldigt avundsjuk. Vill också åka utomlands och bli brun. Jag är vit som en insnöad bil just nu.

Nej, nu ska jag skriva lite CV och sen söka praktikplatser tänkte jag. Då gör jag någon nytta iaf.

roxanna

Kommentarer
Anonym skrev:

vad ska du med praktikplatser till? :s

2009-12-27 @ 21:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback