Nyår!

Just nu sitter jag hos min älskling. Vi har tagit oss en ett glas cider och har ätit förrätt med hans familj och några vänner. Snart ska vi hugga in på varmrätten. Mums! Sen hörde jag något om efterrätt också. ^^

Vid 12-slaget ska vi skjuta raketer, så om ni ser några från Västerby (då är det vi). Haha.
Får hoppas att vi får skjuts in till stan för att äta mer mat, på Akropolis. Jag & älskling ska ha mys alltså. Men skjuts hem har vi ingen, så vi får antagligen gå hem, höhö. 6 km typ.


Nej, nu ska vi äta igen.

Kommer nog inte blogga nå mer idag så jag säger Gottt Nytt År!!!!

Hoppas på ett perfekt 2010.

roxanna

Kommentarer
angelica skrev:

äter ni först varmrätt? sen förrätt. vanligtvis brukar man ära förrätten först, sen varmrätt :D haha

2010-01-01 @ 13:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback