What hurts the most

Har precis duschat och haft i både inpackning och balsam, känns redan skillnad faktiskt. Mycket fräschare nu. :]
Nu har min cykel som jag brukar ta ner till bussen byts ut till en spark, så när Johannes skulle ner till bussen tog vi sparken nedför hela bullerbacken, ni som bor här fattar att det går snabbt om man inte bromsar. :D

Just nu känner jag mig inte på tiptop, vet varför och det är jobbigt.
Men jag ska försöka se ljust på livet ändå. Snart kanske det vänder, vem vet. :>
Nu --> chillmusik & msröj (a). Japp, jag är beroende (läs besatt)!

roxanna

Kommentarer
Anna skrev:

hihi vad mysigt :D

Jag önskar mig inget särskilt, lite pengar så jag kan köpa mig en ny kamera kanske ;o

Favoriten på julbordet är min pappas mosters potatissallad, så grymt god :D

Kalle anka kollar jag inte på, men däremot kan du vissla johanna ;o och på nyår vet jag inte vad som händer, mysa till det med Hampus som kommer hit =)

2009-12-19 @ 19:47:44
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback