Dålig uppdatering

Sorry för det, men igår när jag kom hem funkade inte blogg.se av någon anledning.
Kan berätta lite om igår då. Var ju som sagt på universitet, på hälsouniversitet rättare sagt. Följde med min syster och hennes vänner. Fick vara med på 3 föreläsningar och ett typ "klassmöte". Gick hem vid 4, då köpte jag godis på chokladboden där. Är typ halva priset mot vanligt godis. Gick till donken och tog med en påse med gott i. Sen var det bara att äta och sen packa för att åka till tåget. Hemvägen gick mycket bättre än ditvägen! Inga förseningar alls, som det ska vara. Kom hem runt 22.15 kanske. Pratade med älsklingen i telefonen och sen sov jag typ. Det var ju meningen att han skulle sova hos mig men han var sjuk. Eller det är han fortfarande men jag är hos han nu ändå. :)

Orkar inte skriva mer, skriver när jag är mer pepp.

PUSS

Kommentarer
A N N I S P A N N I S skrev:

var med i min tävling :D

2009-02-11 @ 19:46:38
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback