Det är fredagskväll

Säter vann igår med 3-2 mot Tierp. Duktigt grabbar!

Själv sitter jag och väntar in måndag. Det är då jag ska till Linköping och hälsa på min syster samt följa med henne en dag på Linköpings Universitet. Det ska bli väldigt spännande. Jag ska åka på måndag (fick biljetterna från skolan idag) och kommer hem på tisdag kväll. På måndag ska jag passa på att shoppa massor! Vill ha nya jeansleggings, höga heals, studentklänning, underkläder, trippeltång m.m. Tyvärr har jag inte råd med allt, men lite ska jag nog få med mig hem! På tisdagen ska jag följa med till skolan. Så Linköping nästa!

På kvällen har vi ätit tacos och så. Innan var jag med Kim i typ 4 timmar. Vi gjorde projektarbete. Det gick ruskigt bra må jag säga. Det ska gå minst lika bra på söndag. Sen hoppas jag att vi kan börja på rapporten.

Nej, nu börjar Let's Dance snart. Ska ni se? Vilka hoppas ni ska åka ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback