:)

Just nu mår jag bättre än någonsin, tack vare oss! Det ska alltid vara du och jag, svik mig inte igen! Vi är gjorda för varann ♥

Igår kväll kom jag inte in på blogg.se för jag var tvungen att skriva i användarnamn och skit, fattade ingenting. Men nu går det i alla fall. Bra det, vad hade jag gjort utan bloggen?

Efter skolan åkte jag hem till älskling. Fick mina One Tree Hill avsnitt, så jag ska strax börja på sista säsongen. Spännande! Vi passade även på att mysa, jag är nykär!
Sen åkte jag hem igen. :( Men vi ses imon, då ska vi åka slalom!
Det är friluftsdag imon för Dahlander och jag & baby ska åka slalom. Det ska bli skoj för jag har aldrig sett han åka.

Nu ska jag fortsätta se One Tree Hill.

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback