Håller ni med?

1. Lili & Susie

Förvuxna fjortisar? Bra namn att beskriva dem två. Tror många röstade på dem pga att de var idoler för många på 80 eller 90-talet. Kommer inte ihåg. Tror det var på 80-talet, ni vet Oh Mama? Låten lät typ som nån kopierad Abba låt fast sämre. Ingen höjdare enligt mig.







2. Lasse Lindh och Bandet

Det här gillar jag! En typiskt Håkan Hellström låt, fast jag gillar inte Håkan särskilt mycket. Men denna gillade jag! Tråkigt att den kom sist. Förstår inte hur svenska folket röstar. Men jag antar att den sortens publik inte kollar på melodifesivalen. Jag tycker låten var så pass bra att den borde vunnit.




3. Jennifer Brown

Låten påminner sååå mycket om en annan som jag tyvärr inte kommer på. Attans. Men den var bra i refrängen men ganska tråkigt framtrände. Det hände ingenting på scenen! Någon ballad-hit var det inte direkt.






4. H.E.A.T

Låten var helt okej. Inget speciellt, men den var bra bättre än många andra. Sångaren såg däremot ruskigt fjantig ut. Snälla, måste rockare ha såna där frisyrer? Klipp er, snälla. Och kläderna såg förjävliga ut. Såg ni trummisens byxor? Tajta.se



5. Markoolio

Låten var fin men han sjunger inte särskilt bra. Men låten hade i alla fall en mening till skillnad från andra. Det var lite småroligt att de gjorde ironi på Dima Bilan, vinnaren från Ryssland i ESC förra året. Men jag tror det blev en flopp att ha med det. Hade han inte haft med det hade det varit lite mer seriöst, som texten var. Lite synd där.





6. Amy Diamond

NEJ! Vad är detta? Hon sjöng falsk igenom nästan hela låten. Och vad hade hon för kläder på sig igentligen? Snälla, klä na lite mer modert. Hon är ju inte 13 år längre. Låten var nästan en plåga, tjatig som fan.







7. Cookies n Beans

NEEEEEEEEEEJ! Vad är detta? Vad det här det bästa man kunde ta med eller? Snälla, tre töntiga countrytjejer. Sorry ni som gillar country, men usch säger jag bara. Det var nästan så man somnade. Zzzzzzzzzzzznark.




8. Måns Zelmerlöw

Äntligen en låt som var BRA! Hela uppträdandet var bra, lite mer fart än de flesta. Var nog många tonårstjejer OCH mammor där ute som dreglade ner soffan. Jag tror, även fast jag inte hört alla låtar än, att denna blir en svårslagen låt.

Kommentarer
Natalie:P skrev:

Hahaha, Amy Diamond hade värsta rymdräten tyckte jag:P och Måns fjortisar påminde om Pussycat Dolls typ:P

2009-02-17 @ 12:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback