Håller ni med?



1. Nina Söderqvist

Nej, det är var inte bra. Visst, om man gillar lite "rock" så kanske, men inget för mig.
Hennes kläder var hemska, men rösten var väl bra.








2. Jonathan Fagerlund

Jag tyckte låten var helskön. Jag tänkte på sommaren när jag hörde låten. Hans kläder var inte så snygga, lite gayvarning över det. Men annars var han jättebra! Synd att han inte kom med.







3. Shirley Clamp

Big NONO! Vad är detta? Jag har aldrig gillat Shirley och denna låt och uppträdande gjorde inte saken bättre. Jag satt och pratade genom hela låten för den tilltalade mig inte alls, so boring!







4. Scotts

Jag gissar på att min mamma och alla andra mammor gillar detta men det är inget för mig. Ett glatt dansband passar inte in, sorry. Låten var inget speciellt, kommer inte ens ihåg låten längre.




5. Emilia

Hur kunde hon gå vidare?! Seriöst, vad är det med svenska folket. Hon var ju helt kass. Skittråkig låt och skitful styling. Hon är söt men nej herregud. Tråkigt som fan.




6. Alcazar

Det här gillade jag! Låten var helt klart den bästa av alla. Och deras styling var skitfrän. Gillade de rosa mikrofonerna massor. Det är det här melodifestivalen behöver. Inga tråkiga låtar som man glömmer bort på en gång.




7. Caroline Af Ugglas

Okej, jag ska försöka att inte svära allt för mycket. Men vafan! Varför tar man med såhär dåliga låtar. Och sen att svenska folket röstar på det? SHIT, vad är det som händer?! Och vad hade hon mellan tänderna? ÅÅÅÅÅH, vad sur jag blir!






8. Marie Serneholt

En bra låt som passar till fest och tyckte det var väldigt konstigt att hon inte ens kom med bland de fem bästa?! Men jag blir inte förvånad längre. Dock tyckte jag inte om hennes kläder, det skrek Barbie om henne! Hon kunde valt lite mer "mode" kläder tycker jag.

Kommentarer
Denise skrev:

Jag tänkte bara säga att om du lägger till mig på bloggkoll ikväll eller imorgon så får du en länk i min blogg :) kolla in det här inlägget: http://naztysbunny.blogg.se/2009/february/boring.html

2009-02-07 @ 23:22:53
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback