♥ me, myself and I



Laddade ner ett redigerarprogram idag och testade lite. Fick vet att på onsdag ska jag vara barnvakt i 2 timmar, skojsigt. Barn älskar mig, jag vet inte varför? Haha
Juste igår blev det lite dålig uppdatering, men jag hamnade på det där lanet ändå. Hade inget bättre för mig, men bara jag får vara nära min älskling så mår jag bra. Det var väl ganska segt, sov mesta delen av natten. Runt 18 gick jag upp i lägenheten och sov. Kristoffer följde med mig och väntade där tills jag hade somnat, men det slutade med att han somnade också, haha söti. ♥

Jag tog en dusch för någon timme sen och balsamet var SLUT. Vet ni hur mitt blonda hår blir då? Det ser förjävligt ut, helt konstigt känns det. Måste fixa det imon när jag kommer hem.
Nu ska jag mysa lite, pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback