Mys med mig själv

Okej, jag menade inte på det sättet! Haha, men vet ni hur mysigt jag har det just nu? Ligger här i sängen med min bärbara och fyra kuddar runt- och bakom mig och ser på One Tree Hill. Finns inget bättre! Eller okej, hade varit mkt bättre om älskling hade varit här, men imon! ♥

Efter friliftsdagen ska jag och Kim arbeta med vårt projektarbete. Hur går det för er som gör det? Går det trögt, framåt?
För oss går det lite halvdant. Vi har ju gjort vårt praktiska. Har börjat med det teoretiska, alltså sammanställa och jämföra resultat. För er som inte vet så anordnade vi en friidrottstävling för sjätteklassare på Enbacka Skola. Sen har vi ju själva rapporten kvar. Det är den som känns jobbigast ju! Är ju bara 1 månad och 3 dagar kvar tills den ska in, hjälp!

Gah, jag som hittat mer kläder som jag tänkte dela med mig av och så funkar det inte att ladda upp bilder igen! :@

Time to myyysa!

Ses i backen imon! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback