Ointressant lista

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? - 88:a maybe?
Vad tycker du om kärlek? - lovely
När kramade du någon sist? - igår kväll
Kramade du någon speciell person? - ja, min pojkvän
Har du svårt för att bli kär? - nja, lite (men har hittat kärleken nu)
När kysste/hånglade du med någon sist? - today
Ångrar du det? - hell no
Är du singel? - nejnej
När fick du senast en komplimang? - igår tror jag
Har du hånglat med någon av samma kön? - hah, jo

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös - ah
Playat? - hah, a long time ago (låter som jag är 50 bast)
Hånglat med nån riktigt ful - yes, tyvärr
Hånglat med fler än 50 pers - nono
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - kan ha hänt, ja
Gjort något riktigt dumt? - yes
Gjort något du verkligen ångrar? - ja
Varit nykter på nyårsafton? - men ja? super man när man är liten bebi eller?
Åkt ambulans? - vet faktiskt inte om jag gjorde det som liten (måste fråga mami)
Gjort nåt olagligt? - ja
Blivit polisanmäld? - nej
Slagit ner någon? - nej
Skämts över dig själv? - ja
Sagt jag älskar dig och menat det? - ja
Tar du droger? - neee
Dricker du? - jadå (mindre nu än förut)
Vilka kläder sover du i? - men hallå, naked ofc!
Vad hatar du verkligen? - snön (just nu)
Varit kär? - i'm in love
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - neee, alla vill ju ha mig hallå??? (skämt o sido)
Är du ensam nu? - nope
Vill du gifta dig? - jaaa, tihi
Vill du ha barn? - absolut

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - jag
Såg dig gråta? - kristoffer i guess
Fick dig att gråta? - (no comments)
Du gick på bio med? - Julia (I taket lyser stjärnorna)
Skällde på dig? - vet inte

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nej
Kramat någon? - ja
Pussat någon? - ja
Köpt någonting? - ja
Sjungit? - ja
Spytt? - nej
Saknat någon? - ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback