Pärlan med mig = Otur?

Jag har sovit några timmar nu. Var så himla trött. Så nu känns det som typ morgon, lite förvirrad fortfarande.
På morgonen hade vi idrott, skridskor. Det var kul och mitt lag "Gustafs" vann matchen i slutet! Sen hade vi religion, fick reda på betyg. Jag kommer få mvg, så glad för det! På fysiken var det mest fjoll, folk som tjaffsade. Tycker det är så töntigt att tjaffsa om saker som man själv kan göra något åt. Förlåt om någon tar åt sig, men det är min åsikt. Sen att ta ut det på läraren är inte heller det bästa. Aja, efter fysiken kollade jag på futsal träningen, sen tog jag bussen hem.
Efter skolan var jag på Pärlan, men hittade ingenting! Fan, vilken otur jag ska ha jämt. Alla hittar saker där, utom jag.
Sedan började jag på mitt schema till de två kommande veckorna i skolan. De flesta är på prao, men jag ville hellre vara i skolan så vi ska få göra vårt eget schema. Jag ska t.ex. till Linköping på måndag och tisdag och besöka deras universitet. Ska följa med min syster och bo hos henne också hoppas jag hinner med lite shopping. Skulle vara kanonkul! Skolan betalar tågresan också, kommer gå på typ 700. Haha, nice!

Nä, ingen mer uppdatering ikväll. Kommer inte hända någonting ändå, är too tired for that.

Vi hörs imon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback