Sorry bloggen

Har inte haft lust att skriva. Vaknade med världens förskylning och inte blev det bättre under dagen heller, så nu sitter jag här med massa papper bredvid mig. Usch, lät inte så trevligt direkt. Åh, jag som ska till stockholm imon. Brukar inte vara förskyld så ofta, men nu när jag väl ska göra något roligt så blir jag det. Är det inte typiskt?

Men jag får dricka flera koppar te imon bitti och knarka alvedon & hoppas att det hjälper litegrann i alla fall.

*Prosit*

Idag överraskade min älskling mig. Han hade köpt 10 rosa fina tulpaner, choklad & brännhults juice! Sedan hade han skrivit en fin lapp till mig. Ni får se imon för just nu vill inte kameran och sladden fungera för mig. Det var hur som helst urgulligt gjort, tack baby! ♥♥♥♥♥

Snart ska jag sova. Tänkte skriva ner lite vad jag hade tänkt köpa imon.

› Vit kajalpenna
› Rosa läppstift
›  Ljus jeansjacka
›  Lackleggings
›  Skor till studenten
›  Vit axelbandslös bh
›  Kanske något mer, kommer inte på det nu isf

Nu kommer jag ju inte ha råd med allt det här, så vi får se vad jag får med mig hem.
Jag vill gå runt i mina höga heals imon, men tror jag skippar det. Snö + heals är inte lika med sant, även om vissa primadonnor verkar tro det (?) Nämner inga namn. :p

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback