Sthlm

Hejsan bloggen!
Idag har jag varit i Stockholm som sagt. Eller vi var utanför Sthlm. Först var vi i Barkaby på outlet:en där, men hittade inget. Sen åkte vi till Kista och gick loss på gallerian. Jag köpte en jeansjacka på H&M (me love), en vit kajalpenna, en rosa cardigan på gina tricot och en rosa snygg bh på Kapp Ahl. Fanns inte så mycket tyckte jag men jag är nöjd. Hade trevligt sällskap. Dock var jag sjuk, har feber tror jag. Det gör ont på hela kroppen i alla fall och sen fryser jag ihjäl. Fan, jag kan inte vara sjuk den här veckan som kommer. Har tusen grejer i skolan att göra ju.

På hemvägen stannade vi till i Enköping och käkade pizza. Dock så kände jag ingen smak överhuvudtaget. :/
Missade Melodifestivalen fast vet vilka som gick vidare och så, man kunde ju inte undgå när man kom hem precis. Får se reprisen imon. Nej fan, nu ska jag sova. Orkar inte vara vaken längre. Jag skriver mer imon. Men det lär inte bli någon uppdatering på dagen då jag ska plugga massor.

Tack för idag Baby, Max & Emelie! ♥

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback