Trötter

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har haft en ganska stressad dag.
I skolan fick vi städa kemilabbet, gick väl på en halvtimme kanske. Lätt gjort, och många av de som har prao som skrattade åt oss för vi skulle få städa labbet. Mohaha, synd. ;)
Sen hade jag fysikprov, hoppas verkligen att jag klarar det. Skulle vara så skönt att ha det avklarat på listan.
Efter skolan åkte jag hem till baby en stund, sen åkte jag hem själv igen.
Lagade en hemmagjord soppa! Skitgod blev den, kan skriva receptet snart.
Efter soppan var det bara att gå iväg till släktingen och fortsätta på vårat projektarbete, 3½ timme satt vi med det. Duktiga? JA! Så runt 23 kom jag hem.
Tänkte se Twilight, men orkar inte det. Ska ju upp och göra mig i ordning, käka frulle och så. Vi ska till framtidsmuséet imon med några i klassen, ska bli jättekul faktiskt. PEPP!

Livet leker, gör ditt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback