Vart är kommentarerna?

Nu får ni skärpa er mina söta läsare! Jag vill ju ha lite feedback på det jag skriver om. Haha

Dagen har varit lugn och skönt. Inget speciellt som hänt eller så. Fan, alla bara slappar i skolan nu under "prao-veckan". Vi som inte har prao alltså, är ju i skolan och jobbar. Men det är ju många som inte jobbar, skärpning. Mohaha
Jag jobbade i alla fall på. Blev ju klar med det jag skulle så.
Jag bakade en kladdkaka på kvällen åt min älskling. Själv tycker jag inte den blev nå god, men det tyckte tydligen han. Jag körde den i micron och så får man inte ett sånt där fras över som det ska vara. Buhu för det.

Imon ska jag plugga fysik så mitt hår brinner! Haha, hoppas det går bra och att mitt hår inte brinner upp. Det hade ju sett förjävligt ut. Eller vad tror ni? En flintis Roxanna, det vore väl nått de? Eller inte..

Fan, jag vill ha lov NUUU. Jag, Kristoffer, Max och Emelie ska till Sthlm på lovet och shoppa, ska bli great!

Nej, nu ska jag sooova. Måste bara borsta gaddarna först.
Hörs imon vettja.



PÖSS

Kommentarer
Emma Damm skrev:

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)



2009-02-17 @ 10:13:19
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Björn skrev:

Men vi jobbar på bra i skolan inte är det nå slappa där ;D

2009-02-17 @ 12:35:48
www.carollin.devote.se skrev:

as snygga skor!

2009-02-17 @ 16:37:50
URL: http://www.carollin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback