ÄLSKLING!!!!!!!!!!!!!!!

Min dag har varit typ såhäääääääääääär tråkig. Jag har inte gjort ett piss. När jag inte är med min älskling så känner jag mig så tom, jag saknar dig varje sekund. Vi skulle inte ses förens på lördag, men Kristoffer ringde idag och saknade mig. Så han hade en överraskning till mig. Jag fick veta överraskningen men det får jag inte egentligen, så nu vet jag "inget". Men han kommer iaf imon och bjuder mig på godsaker och så ska vi mysa massor! Längtar redan. Han ville inte vara utan mig mer, så därför kommer han imon. Jag tycker nästan synd om par som bor långt ifrån varandra och knappt får träffas. Det skulle nog aldrig jag klara av, skulle nog känna att det inte är ett "riktigt" bra förhållande för mig. Så jag är såå glad att min älskling bor nära mig.

JAG ÄLSKAR MIN KRISTOFFER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback