chocolate

Jag borde sova just nu men jag har ingen lust med det. Alltså om jag skulle beskriva mina känslor just nu skulle jag sammanfatta det med ordet: TOMT
Allting känns meningslöst samtidigt som det känns bra. Det låter jättekonstigt men det är det inte, inte egentligen. Det är nog ingen som förstår mig just nu. Jag går igenom något som kommer ta tid att läka. Kan inte berätta vad heller. Men jag måste få skriva av mig. Jag är besviken men du måste få göra vad du vill. Och det är väl bättre att du gör det så ingen drabbas av det. Men ingen menar jag mig.

Till något annat. Just nu äter jag mörk choklad, ser på OTH och är varm som fan. Har ju datorn i knät plus en halv Kristoffer över mig som sover. Jag tänkte att jag skulle vara duktig och ta mörk choklad istället för ljus, men fan, det var inget för mig. Nästa gång blir det ljus ändå. ÅÅÅH, vad gullig Kristoffer är just nu. Han sover som en gris, men ändå vände han sig mot mig, lade armen över mig och sa typ: "mmmm". Fast han sover, sötplupp! ♥

Juste, jag har varit ute i snön och lekt lite idag. Men jag tycker inte om snöbollskrig! Jag är bollrädd nu för tiden. Men mest snöbollar! Haha, like you care.

Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback