Drömmar

Hej hej hallå
Ligger här i sängen och ser på One Tree Hill. Det är lite småkul att vara vaken när min älskling sover för han pratar JÄMT i sömnen. Härom natten frågade han om jag ville hyra typ SSS och ha AAA eller vad han nu sa. Fattar inte mycket av de han säger men roligt är det. Haha.
På kvällen när jag skulle plugga så ville jag ha godis så då tänkte jag om Ica kanske har 4.90 på godis för Konsum har säkert 6.90 eller om de är 7.90 men då hade de visst 4.90, sicken tur man kan ha! Så då blev det en stor godispåse till pluggandet. Även om jag knappt orkar göra något så måste jag ju, jag försöker i alla fall.

Aja, på lördag vill jag shoppa, nån som är på? Snälla! Är ni lite shoppingsugna så säg till! =)

Nu ska jag forsätta se One Tree Hill, underbara serie!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback