du har inte en aning

Jag vill ha mer tid till saker och ting. Just nu känns det som livet bara flyter på och jag får inget gjort. Det bästa är ju att jag får vara med min älskade varje dag. Men jag vill ha mer tid, till vänner, till familj, åka utomlands osv. Snart sitter jag väl på pensionathemmet, gammal och skrutten. Nej, okej. Nu ska jag inte vara sådan. Det är långt tills dess, men när man väl sitter där så säger man: Det var inte längesen jag var ung och levde livet.
Det är just det jag vill göra, leva livet. Vara ute och festa, resa utomlands, göra saker med min pojkvän, umgås med mina vänner, hitta på något roligt varje dag. Men det gör man ju inte. Jag brukar tänka att imon ska jag göra något roligt, men så blir det aldrig av. Jag hittar på ursäkter så det inte blir av för jag är för lat. Jag blir så arg på mig själv. Nej, det här året ska det bli många ändringar. Jag ska leva livet, inte ta allting på så stort jävla allvar hela tiden, få bättre självförtroende, inte gräva ner mig för jag får ett ig på något prov i fysik B bl.a.

Någon som känner igen sig?

Kommentarer
isabelle skrev:

haha läs min blogg där kring nyår så ser du^^

2009-01-04 @ 22:24:30
URL: http://isabellelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback