Förklaring till idiot

Kanske ska förklara mig varför jag tycker jag är en idiot. Det beror på att jag har tappat mitt busskort igen! För andra gången på typ nån månad. Och det kostar 500 spänn att köpa ett nytt. Förra gången köpte mamma och nu har jag värsta skuldkänslorna, inte roligt alls. Så denna gång ska jag betala samt köpa henne en present. Det är hon värd!
Och jag som skrev i förr förra blogginlägget att jag känner att denna dag kommer bli toppen, bullshit. Tror det är någon som vill mig något illa. Gud kanske? Eller nej, han tror jag inte på. Isf hade han inte utsatt mig för detta. Haha.

Jag hann göra klart min etikläxa i alla fall. Det blev inte som en läxa, snarare en uppsats. 10 sidor, woops.
Hemma har jag inte gjort något, var meningen att Kristoffer skulle sova hemma hos sig. Men eftersom jag mår bajs för de här med busskortet så fick han skjuts till mig, tack och lov! Nu har jag någon att krama på natten. ♥

Jag ska lägga upp lite snygga kläder jag hittat på en sida senare, håll utkik.

Kommentarer
paulina skrev:

din blogg e sjukt fin :)

2009-01-29 @ 22:08:12
URL: http://misspaulina.blogg.se/
Alexandra skrev:

ha en bra kväll=)

2009-01-29 @ 22:56:13
URL: http://blogg.norrlandsflickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback