Gratismakeup.se

Bästa gratissidan på internet som finns tycker jag. Är medlem på många fler, men är bara aktiv på gratismakeup.
Varför det kanske ni undrar? Jo, det ska jag tala om för er.

Gratismakeup har allt, roliga och bra tävlingar som kommer ofta, de har en ny fråga varje dag, de tipsar en hur man ska sminka sig bäst, de har forum där man kan snacka om allt möjligt, de har tre spel som man kan spela, samt samlar man ihop poäng för att sedan få ett presentkort på antingen Åhlens, Kicks eller H&M.
Alltså om man har samlat ihop 400 poäng får man ett presentkort på någon av dessa butikskedjor på 150 kr. Om man lyckas samla ihop 600 poäng får man ett presenkort på hela 250 kr. Jättebra om man har dåligt med pengar eller om man har svårt att veta vad kompisen eller syskonen ska få i present. Då är det bara att samla ihop poäng till ett presentkort. Jag har själv fått hem ett presentkort så jag vet att det funkar.

Gratis tackar man aldrig nej till och inte smink heller så därför blir gratis smink helt otroligt bra.
Jag är grymt nöjd med er kan jag säga!

H T T P : / / G R A T I S M A K E U P . S E

// Roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback