Grattis till mig, 19 år!

Min födelsedag idag! Hela 19 år fyller jag, känns att jag börjar bli vuxen, systemet nästa år då!
Jag har fått lite presenter, kläder, grejer tills jag ska flytta bl.a. Fick ju färgning och klippning också.
Jag har gjort tårta tills ikväll. Hur den blev får ni se senare.
På morgonen hade baby gömt 15 st kinder maxi choklad i huset. Det tog ett tag för det var så svåra gömställen, haha. Sötnos!
Folket kommer om cirka 2 timmar. Så nu måste jag börja göra mig i ordning. Kommer inte skriva mer ikväll, kanske inatt. Vi får se, antagligen inte.

Puss på er, glöm inte att gratta mig ;)

Kommentarer
Johanna <3 skrev:

mysig blogg.



jag tjänar pengar på min blogg fast jag inte är en

stor bloggare. vill du med kunna göra det ?



i mitt senaste inlägg finns en annons där det står

tjäna pengar på din hemsida. klicka och bli medlem.

jag är med där och SJÄLVKLART är det gratis.



denna månaden fick jag 1855 kronor.



KRAM.

2009-01-17 @ 20:17:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback