It's a mess

Det är mycket som rör sig i mitt huvud just nu att man måste skriva av mig lite här. Ni behöver inte läsa för det är inte många (kanske inte en enda) som kommer att förstå vad jag skriver om.
Mitt huvud känns som en enda stor röra. Jag vet vad jag vill men ändå så är det jobbigt. Men jag tror det blir bättre nu när jag får börja skolan och komma igång med mina rutiner osv. Jag ska kämpa för det här, det är ju det enda jag vill. Att allt ska bli bra. Jag har ju aldrig varit lyckligare. Men det krävs massor för att det ska bli bra. Massor.


Imon har jag och älskling 15 månader tillsammans.
Jag älskar dig, över allt annat!

Kommentarer
Kristoffer skrev:

Vi ska klara den här tiden vi har tillsammans vi går igenom en tuff fas just nu och vi behöver hålla varandra hårdare än någonsin. Jag ska bättra mig, hoppas du vet hur mycket jag älskar dig <3

2009-01-11 @ 21:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback