KAN INTE SOVA

Nej, jag kan inte somna. Som vanligt. Skönt att skriva av sig lite i bloggen istället.
Jag har inte hunnit ätit upp allt godis som jag fick av sötnosen, men då har jag något gått imon istället!
Och jag förstår fortfarande inte varför jag har fått så många fler läsare, samma sak idag igen. Vad händer? Haha, bara kul!

Åh, jag längtar så mycket till nästa lördag. Det var så sjukt längesen jag umgicks med the rockers. Jag tänkte baka en tårta som mamma föreslog, det är ju lite gulligt och GOTT! Sen ska jag köpa lite snacks till. Denna gång ska jag dricka cider och inte sprit. Mår bara dåligt av det, not good. Men kul som fan ska det bli. Party party!
Nu lär jag bara bestämma vad jag ska ha på mig. Jag tror jag ska önska mig ett par skor i present. Ni vet sånna här sjukt  höga och snygga skor?! Sånna har jag alltid velat ha. Passar perfekt till fest!

Nej, nu måste jag ju hitta på ett par om jag ska hinna få ett par i present.

Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback