Kärlek

Den här dagen har varit mer än toppen!

  • Vaknade, gjorde två tårtor.
  • Hämtade älskling♥ vid bussen.
  • Gjorde i ordning mig, släkten kom för att fira mig.
  • Fick pengar och vi fikade.
  • Lekte med småungarna och hade det mysigt.
  • Malin kom och vi pratade och så, kanon.
  • Sett One Tree Hill, you can only love it.
  • Mysa med världens bästa. ♥

Ni ser, dagen har varit mer än toppen som sagt. Den här helgen med min födelsedag har varit så himla bäst.
Tack alla som gjorde den till den bästa helgen!

Som avlut vill jag säga att jag älskar min familj, mina vänner och min pojkvän över allt annat på denna jord.
Utan er hade jag aldrig funnits vid liv nu. ♥

Kommentarer
Nina skrev:

Jag älskar dej :) <3

2009-01-19 @ 06:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback