Klänningsmani

Inte förens nu orkar jag blogga. Dagen har varit händelserik. Kl. 9 gick jag upp för att åka till Borlänge och klippa/färga håret. Det blev bra, är ganska kort nu. Sen är det liiite gult på längderna men inte alls mycket. Det går bort med silverschampoo. Efter frisören gick jag och mami till Zero Zero och jag fyndade 3 st klänningar för 324:-. Kalasbra. Ska nog ha en av dem imon kväll! Efter det gick vi till Coco Thai och åt god mat. Väldigt trevlig personal där må jag säga. De stekte vårrullar till mig för de såg att jag inte tog nå kött och förstod att jag var vegetarian. Snällt eller vad?! Efter maten var vi mätta och belåtna. Då skulle brorsan klippa sig. Men då gick vi till nån sko/väsk affär på stan och köpte en bag till mig som jag kan ha till idrotten och om jag ska börja på motionsim.

På söndag kommer många bilder här på bloggen från morgondagens fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback