Klipp- och färgtid!

Jag kom hem från skolan för en stund sedan. Har både haft fysik och kemi, trist.
Imon blir det lite bättre, har engelska och kemi. Engelskan är rolig i alla fall. Eller bättre än kemin är den.
Nu sitter jag och kikar på One Tree Hill. Har lånat första och andra säsongen av Lollo idag. Så detta lär jag se hela natten i guess. Haha.

Föresten, mamma beställde klipptid idag på Moderna Salongen. Jag ska få färga mitt hår också! Åh, jag längtar tills det blir fint i håret igen. På fredag blir det. Perfekt, då blir jag fin till lördagen då jag ska ut med mina vänner på min födelsedag.

Love / Roxanna

Kommentarer
A n n i s P a n n i s skrev:

Haha ja vissa är kvar ;P men var samma svar för mig så ;p haha. lugnt?

2009-01-12 @ 17:04:53
URL: http://akolan90.blogg.se/
A n n i s P a n n i s skrev:

Oj, såg nu :p måste hamissat. haha.

2009-01-12 @ 17:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback